lørdag 24. oktober 2009

Hjemme igjen:)


Reisen har vært lang, men nå er jeg visst hjemme igjen. Året har gått himla fort, og jeg savner alt og alle i USA utrolig mye! Jeg prøver så godt jeg kan å forklare mine landsmenn hvordan jeg har hatt det.... men egentlig så er det helt umulig å forklare hvordan jeg egentlig har hatt det. For det er det nemlig bare jeg som kan vite og kjenne på. Det er en helt fantastisk å kunne ha disse følelsene og disse erfaringene med meg. Dette er følelser og opplevelser som er MINE, og ingen andre kan ta de fra meg.

Jeg har vokst utrolig mye som menneske. Nå kan jeg se på på Norge og nordmenn på en helt annen måte enn jeg gjorde før jeg dro. Nå kan jeg sammenligne og se forskjeller som ingen av vennene mine kan se. Jeg har fått venner for livet, og en ekstra familie som jeg alltid vil ha god kontakt med - det bare vet jeg. Nå er det til og med stor sjangs for at jeg drar over til USA for å studere. Jeg har blitt Amerika-frelst, no doubt about that :)

Nå er jeg også veldig heldig som har venner og vertsfamilie som besøker meg neste sommer!! yay! <3 =D

Much love,

Caroline :)

1 kommentar:

Et hus i en hage sa...

Hallo:)! Tusen takk for at du skrev en kommentar på bloggen min! Det varmer bestandig!
Ellers må jeg si du er heldig som har hatt en slik opplevelse! Flere av mine venninder dro over og jobbet der ett år, ei ble igjen der og har nå blitt skikkelig amerikaner!! Jeg hadde også lyst til å bo der ett år, men da ble det til at jeg lot det være pga kjæresten jeg hadde.. Det tok jo selvfølgelig slutt, så det har jeg vel angret på mange ganger at jeg ikke tok den tjangsen mens jeg hadde den! Så følg dine drømmer hverdagen kommer en gang uansett;)
Ha en fin fin helg!
Klem Tone-C