mandag 1. juni 2009

My Accomplishments and Cravings This Year













Jeg har da lært en hel del dette året, og jeg tenkte jeg kunne skrive ned noe av det jeg kommer på i slengen...

- Curfews! Har du innetid 10pm, så er du inne 9.55pm! Ja, her er foreldrene akkurat som i de amerikanske filmene; de står faktisk i vinduet, creepin' on you, til du kommer deg inn.

- Jeg digger Starbucks! Hekta? Ja!

- Jeg vet hvilken skostørrelse jeg har nå. 7 baby.

- Jeg har fått nok av cheese på en stund! Her putter man ost på ALT!

- Jeg diiigger smores!

- Jeg har fant en escape ladder under sengen min i USA........ den måtte jo prøves ut!

- Jeg vet om de beste radiokanalene i USA

- Jeg har brukket armen 2 ganger med bare 3 måneders mellomrom.

- Skulke skolen er no dritt, for du får så sykt mye hjemmelekser her.

- Jeg liker Minute Maid Juice bokser.

- Jeg haaater amerikanske tlfselskaper! for her må man betale for meldinger som kommer inn og ut!

- Jeg er fan av gule skolebusser

- Jeg ser på Norge og Nordmenn annerledes nå enn før jeg reiste

- Blank neglelakk er ut

- "Pynte seg" er noe amerikanere ikke vet hva er.. i hvert fall ikke her i Wi

- Firkantete t-shirts er helt normalt for både gutter og jenter. Endte med at jeg fikk med meg 40 hjem til Norge! =O

- Jeg digger UW Madison, jeg vil gå der!!

- Det er billig å leie filmer

- Sa jeg at jeg eeeelsker Walmart?

- Varm skolemat er DIGG! Spesielt når man kan få pizza, hamburgere og pasta :o)

- Dr. Pepper og Mountain Dew er to brus I'm craving!

- Man trenger ikke annet på føttene enn flip flops

- Fresh corn-on-the-cob. Da snakker jeg om EKTE corn, ikke importerte, ekle maiskolber vi får i Norge.

- Man går aldri i USA. Prøvde å gå hjem fra fotballtrening en gang, men det fikk jeg kjeft for

- Church hver søndag

- Ice Cream from The Well

- Pickles and Milk <3

----- to be continued

Ingen kommentarer: