lørdag 30. mai 2009

Welcome

Da har det visst gått en stund siden jeg skrev sist. Det har vel hendt en del. Blant annet National Honor Society sermonien. Den var vel egentlig rundt prom, men jeg kan ikke huske at jeg skrev om det. Uansett, det er en sermoni der de som har gode karakterer fra hvert klassetrinn blir utmerket:) Jada, her i USA ser man faktisk de som gjør det bra også.. i motsetning til i Norge.
Ellers så har jeg vært veldig opptatt med både fotballen, skole og ikke minst at min NORSKE FAMILIE KOM PÅ BESØK! De kom forrige lørdag (lørdag june 24th). Skal si det var rart å se dem igjen. Det første som fløy igjennom hodet mitt da jeg så dem i innkjørselen min, var: "find 5 wrongs"... for der sto nemlig mamma, john, Calle, Christine og Farmor! Var noen tåreglade klemmer, og så føltes nesten alt som normalt igjen :) Resten av kvelden hadde vi Steven's familie over på grilling.


bildet er tatt fra Memorial Day Paraden i Berlin

Famen har fått låne sommerleiligheten til vertsfamilien min i Green Lake. Der har de kost seg med blant annet et diggert pool utendørs.. som for øvrig også ligger rett ved vannet. Dagene våre sammen har bestått av shopping på outlet malls, Memorial Day, Wisconsin Dells (2dager. Og ja, of course jeg måtte ta med fri fra skolen, kunne ta ikke gå glipp av USA's største vannpark heller), 2 regional soccer games (vi tapte dessverre mot Xavior som er State Champs), diverse middager med familiene til vennene mine, og i dag: BREWERS BASEBALL GAME i Milwaukee!! Jim hadde, of course, fikset oss greit digge plasser denne kampen også! Rad 11, rett bak batteren (det er han som slår ballen, for de som ikke visste det).. Perfect med andre ord! Jeg fikset meg Brewers cap, og baseball.. og bobble dukke av Hoffmann#51, the best pitcher in america! og det er ikke tull en gang. Han kommer bare inn i niende ending - for å avslutte kampen. Og når han kommer inn så starter de "dødsbjellene" (en sang av ACDC), og da vet det andre laget at batterne deres ikke har sjangs til å få noen runs at all, for Hoffman er bare ikke til å vippe av pinnen! Han kan kaste baller som dropper, skur, går til siden - whatever u can imagine! Kampen ble vunnet av The Brewers, of course, og har nå spilt hele sesongen sin unbeaten med Trevor Hoffman som deres pitcher. Sier litt om fyren altså. Men nå skal jeg stoppe å snakke om baseball, for jeg tipper dere egentlig ikke har noe peiling på hva jeg snakker om anyways ;)



På fredag hadde vi leken "Midnite Runner" igjen i Winneconne. Emily og jeg var de to første jentene til å fullføre løpet. Gud, så sliten jeg ble. Sprinte (her snakker vi ikke om lett jogging altså)i over 2 timer er ikke å tulle med altså!
I morgen må dessverre Calle-mann dra hjem fordi han må tilbake til militæret, mens resten av familien reiser hjem på torsdag. Det synes forresten alle jentene på skolen er leit, for de syntes Calle var nokså 'handsome' og 'built' som de kalte han, haha. I morgen har jeg også en sermoni med fotballen hvor vi får utdelt premier og slikt for soccer. Det skal jo også bli artig. Ellers så er det innspurt på skolen nå, noe som betyr at alle lærerne selvfølgelig velger å gjøre alle lekser og innleveringer due denne uken.. noe som passer med veldig dårlig i og med at jeg var borde forrige uke og har masse lekser å ta igjen denne uken. Oh well..

Jeg kan tenke meg dere gleder dere til sommerferie i Norge også? Hva er sommerplanene denne sommeren? Kommer dere og møter meg på Gardemoen June 24th?? :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Caarooo <3 <3 det høres ut som om du har hatt det helt topp med calle og resten av familyen :D jasså ja ;) de syns han var handsome ;) vi gleder oss kjempe mye til du kommer hjem :D gleder meg til du får møte Raymond, som btw har skinnet seg!!! jeg vil gjerne møte deg på gardemoen :) men må se om jeg jobber da og spørs når på døgnet du er hjemme :D


Love you <3<3<3<3 from july