onsdag 20. mai 2009

I don't know about you, but Sid and I think a little city like this, with a good university in it, is the real flowering of the American dream.



- Wisconsin State Capitol, Madison med andre ord ;)
Om det er varmt her, spør du? hell yeah, det er over 26 varmegrader ;) suck it.



I dag spilte jeg hookie og dro ikke på skolen, men tok meg istedenfor en liten tur til Madison med de andre utvekslingsstudentene! :-D Det er alltid like koselig å møte gruppen med så mange forskjellige personligheter og dialekter. Jeg har sagt det før, men sier det igjen: jeg diiigger disse kidsa!

Vi møttes, som vanlig, ved Schreiners i Fond Du Lac (35 min unna Winneconne) klokken 08.30. Calla (områdsrepresentaten vår) er aldri tidlig ute, alltid akkurat presis eller litt sen. I dag rullet hun inn på den store parkeringsplassen i den gjenkjennelige, hvite og leide vanen akkurat 08.30, ut hopper 5 brasilianere, 4 tyskere, 2 spanjoler, 2 koreanere, 1 italiener, 2 russere, 1 Tsjekker.. og listen er lenger. Uansett, det var en kjempekos dag, spesielt da Calla spanderte is på oss alle he-he.. :) Jeg fikk også se en bitteliten del av universitetet UW Madison and I liked it a lot! Skal på en hel tour med mamma og john neste uke, så det gleder jeg meg skikkelig mye til :) Om jeg tenker på å studere her i USA sa du? OH YEAH!
Dagen endte vel egentlig veldig trist. Last goodbye er no dritt, men vi lovet hverandre å komme på besøk! Bli ikke forbauset hvis dere får lese om mine korte utflukter til forskjellige land fremover, for jeg er nå veldig heldig som har så mange venner i ikke mindre enn 30 forskjellige land :-D Kommer til å savne mange av utvekslingsstudentene masse masse, så må jo nesten besøke en del av dem i nærmeste fremtid ;)

1 kommentar:

Terje sa...

La oss dra til Spania til sommeren '10 Caroline!